I made this widget at MyFlashFetish.com.

Kenapa Aku Yang Jadi Mangsa ??


109


:l: Hye , aku rasa dah lama jugak aku tak buat post dekat blog ini:b5: . haaa .. dalam beberapa hari ini aku tak sihat lah :face32:.. aku bukan sakit biasa2 tapi sakit :face62:aku perlu pergi berubat secara tradisional .:face65:. korang nak tahu apa aku sakit apa :face14::c: haaa ... ini nak cerita ini:face51: .. korang percaya tak dengan sihir2 hitam ini?:a:? terpeluang kepada korang lah nak percaya atau tak sebab manusia mempunyai pendapat masing2 kan??:face34: oke..aku sendiri dah terkena dengan ilmu guna2 ini :f2:.. aku sendiri tak sangka :face47: . kenapa aku yang dipilih untuk merasa kesakitan itu :face59:?? cerita nya macam ini:face44: . mula2 aku sendiri tak sedar aku dah terkena perbuatan orang :face74:.. tak ada siapa pun yang sedar .. mula2 aku rasa badan aku tak selesa :face58:, buang air kecil pun tak betul , & aku mula rasa gatal2 pada kemaluan aku . aishh~ malunyaaa :face56:... kemudian tekak aku mula gatal2 dan batuk2:face31: . aku beranggapan . itu biasa .. penyakit biasa:face65:.. semua orang boleh kena penyakit macam itukan??:e: bukan itu jer, tiap kali waktu pagi & petang , badan2 aku mula nak demam , kepala aku pening2:face62: lalu aku terus menjadi seorang pemarah:face66: .. sejak dari situ , aku dan tunang aku mula menjadi hangat.. gaduh tak berhenti2:face3: . dia pernah bagitahu aku yang aku ini bukan orang yang dia kenal dulu:face37: .. aku berubah:face21: ! aku sendiri tak mengenali diri aku:face14: . aku tahu dulu aku tak macam ini :face41:.. aku sendiri binggung:face33: .. fikiran aku tak boleh fikir dengan betul lagi dah:face53: .. arghhhhh!!:119::119: kusut!!:119::119: tiap kali aku tidur emoticon09, mesti terjaga:face28: .. aku rasa badan aku ini panas sangat2 :face63:.. sedangkan kipas da level habis dah aku buka .. heee ... tak lena betul aku nak tidur:face58: , pusing sana tak boleh , pusing sini pun tak bolehh ...aku ambil keputusan:face44: untuk makan ubat dari dr. buangan air kecil aku makin ok:face67:. maybe aku kena kencing kotor kowtt .. yala.. aku ini peminta setia air coke:face43: . ambil kau.. haha ..:face64: tapi yang lain2 belum oke lagi . dalam beberapa hari , penyakit aku ini datang balik:face23: tapi yang aku pelik kan:face14: cuma waktu senja hingga ke pagi , penyakit aku ini datang .. arghhh!!!:119::119: azab !!!!:119::119: tiap2 malam aku akan nangis:face22: aku dah tak tahan lagi ... aku mengadu kat tunang :t:aku .. aku selalu tanya dia
" kenapa penyakit ini tak hilang lagi?? sayang dah tak tahan . dah 3 minggu dah macam ini.. "
dia menyuruh aku sabar:face61: .. dia kata
" setiap penyakit mempunyai penawarnya "
satu hari tunang aku mendapat pentanda bahawa , aku ini ada orang hantar . aku dah terkena santau.. what ??!!!:119::119::face24: mula2 aku memang tak percaya:face23: , aku bagitahu dengan dia , ini cuma penyakit biasa2 jer.. dia tak nak cakap :face10:banyak sebab dah banyak kali aku menafikan benda ini .. tapi dalam hati22 aku , tertanya2 betul kew apa yang dia cakap ini :face14:??:e: hurmmm ....

cerita aku ini panjang .. bukan rekaan semata2 .. nak tahu betul atau tak ?? nantii kan sambungan nyaaa ... Kenapa Aku Yang Jadi Mangsa 2 .. ceewaaaaahhhh .. macam filem pula .. hehe .. cerita adalah kisah benar ....

i:67:you***

COPY RIGHT by DAYAH