I made this widget at MyFlashFetish.com.

06/03/2012

109

:l: diary 58. aku rasa dah lama aku tak update blog . hehe :face12:. sorry lah yer?? lappy aku baru sembuh . macam biasalah aku pagi2 dah bangun dari tidur:face64: . yela, nak pergi kerja . kalau lah kerja aku itu boleh masuk tengahari , tak ada lah aku bangun awal2 pagi . penat semalam pun belum hilang lagi :face63:. aku rasa macam nak ambil cuti jerk. aku fikir , gaji aku belum masuk lagi ini . heeeee~ lembab betullah staff kewangan buat kerja . tak fikir kew orang memerlukan ini :face3::h: terpaksa lah aku bangun:face65: ... semasa aku tengah siap2kan diri aku ini, tiba2 handfon:24: aku berbunyi , dalam hati aku kata ini mesti budak2 office aku mintak punchcardkan . argh ! malas:face30: aku rasanya nak angkat fon itu :24:. aku tengok2 , nama "myhusband" tentera . hah??:face24: macam tak percaya jer, aku tengok2 jam pukul 7 suku pagi . biar betul .. aku angkat panggilan fon:24: itu . aku beborak2 dengan dia . sebenarnya , aku suka sangat2:face56: dia bangun awal , dia ada masa aku memerlukan . ( setiap masa memang aku memerlukan dia ) aku rasa happy sangat2 ! yeahemoticon14! hehe:face40: . semasa aku di dalam kereta, tiba2 hadfon:24: aku bebunyi .. ini mesti kak azura yang call untuk suruh buat benda yang sama:face23: . arghh.. biarla ... aku malas nak angkat . sesampai jerk office .. aku tak terus masuk pejabat tapi pergi ke toilet , malas nak masuk office tengah sejuk2 :face31:macam ini . heee~ dalam toilet itu jugak , si dia call:24: .. aku terus angakt . angkat2 mak dia yang bercakap . haaiihhh .. dup ap dup dap :face31:.. haha . aku ini pemalu sikit . cakap dengan orang tua ini aku sentiasa berhati2 . takot2 terguris ke apa kew.. yelaaa .. kita ini mana sedar kesilapan kita kan?? mak dia pesan suruh aku kejut si dia . sebab si dia tidur balikemoticon08 . pagi ini dia ada kerja nak kena buat . aku terus call dia sampai dia angkat:24: . dia angkat jerk .. aku terus cergah dia . terkejut dia . dia cakap aku ini
" membebel jela, abang tahu lah nak bangun.. heeee ... lalalalallala .:face42:."
siap menyanyi tu:74: .. hehe kelakar :face75:lah . aku gayut sampai pukul 9 . tapi jangan salah faham yer? tak kan lah aku nak duduk dalam tandas itu berjam2:face65: . tak sampai 10 minit pon aku duduk dekat dalam tandas . aku mestilah masuk office . krang kalau aku duduk toilet lama2 mesti bos aku cari aku . tak pasal2 la pulak . selepas aku bergayut , aku sambung buat kerja . dalam pukul10 lebih kak zura tak masuk2 lagi office , bos aku da tanya . mana lah aku tahu:face14: .. kak zura pun satu suka sangat menyusahkan orang . heee~ lain kali kalau tak nak datang kerja , bagitahu la awal2 . tak adalah aku punchcardkan untuk dia . heee ~ mula2 boleh lah aku tahan . lama-kelamaan , aku mana lah boleh tahan sabar . pastu sejak2 akhir ini , berlagak semacam . aku betul2 tak suka dengan cara dia . aku baik2 , kau pijak kepala aku :face11:. heee ~ sabar jela . kau boleh buat aku tapi jangan harap kau boleh rampas tunang aku macamana kau rampas laki orang :j: sakit hati:face16: betul aku dengan dia sekarang . tiba2 kak zura suruh aku call , :24:kebetulan la pulak , tunang aku call :24:. macamana aku nak call ini:24: :face14:. aku suruh tunang aku tunggu kejap , kejap lagi aku call:24: , aku nak call :24:kak zura . pastu tunang aku tak bagi . dia suruh cakap dengan dia dulu . aku terpaksa :face65:angkur dengan permintaan dia . yela .. :face9:sayang kan .. tengah sedap2:132: beborak , tiba2 kak zura call:24: suruh aku call :24:dia balik semata2 untuk bagitahu sebab apa dia tak datng . mula2 aku tak perasan sangat yang aku ini macam lembu dicucuk dihidung:face58: . ikut jerk arahan dia , sedangkan dia dengan aku sama jerk taraf . pastu tunang aku memarahi aku :face60:. disebabkan aku melawan cakap dia , seboleh2 nya aku nak menangkan kak zura itu . apa lagi naik angin la dia . hubungan kami menjadi hangat bergaduh :face47:tapi kami tak berpanjangan pergaduhan ini , akhirnya aku mengala:face4:h . dan dengar sahaja cakap dia . kadang aku stress :face53:dengan dia .
. " 01abang , maafkan sayang :67:, bukan sayang tak utama kan abang :face21:, bukan abang tak penting:face29:, bukan sayang tak nak jaga hati:67: abang dan bukan sayang buat ini semua sengaja :face37:, tapi sayang tak nak orang membenci kita , tak nak orang mengata kita:face41: , sayang memerlukan seorang kawan . tapi tak bermakna sayang tak mencintai abang . sayang nak hidup seperti orang normal, orang lain :face22:."
kemudian tunang aku terang kan , dia buat semua ini demi kebaikan aku . dia tak sanggup aku diperbodohkan oleh perempuan . dia :67:sayang kan aku . :67:sayang sangat2 . hurmmm .. :face71:aku diam jerk . aku pun :67:sayang kan dia . bila aku fikir2:face25: balik , betul jugak , apa yang dia cakap tu memang ada betul nya . cuma aku tak berani nak melawan cakap kak zura , sebab dia memang bijak berlakon . hurm .. aku pun tak sangka , paling tak menyangka kan dia sanggup layan ex aku ituuu:face27: .. heeee .. semua jantan dia nak :face66:.
"soryy kak zura:face65: . dulu saya anggap awak sebagai kakak awak tapi sejak saya dapat tahu awak tikam belakang saya , saya tak boleh menganngaop awk sebagai kakak saya:face32: "
hurmm . tak sangka kan orang yang kita sayang , sanggup buat kita macam itu ..hurmm .. kes itu da selesai , timbul la kes 2 , iaitu , k.zura tiba2 nak join bisnes dengan tunang , pelik ! bila aku tanya buat bisnes apa? tak nak bagitahu pulak .. hurmmm .. nak join bisnes dengan orang tapi tak nak bagitahu bisnes apa kau buat . lagi mencurigakan , aku bagitahu tunang aku tentang ini , dia kata , tak payah la , tu semua alasan . so, sekaranag aku jarang tegur kak zura lagi dan aku cuma ikut rentak dia macamana . hehe . macam detektif pula . petang ini , tunang aku ambil aku balik daripada kerja . hehe . happy larh . ingat kan nak makan pizza hut tapi , duit dalam bank belum masuk lagi , insyaAllah besok .. kita tengok jela besok . hehe . tapi dia tak nak hampa kan aku , dia ajak aku makan dekat warung jerk . xpela .. semua boleh jek .. aku bukan nya kisah .. asalkan boleh makan & halal betu tak ?? aku sayang sangat2 kat dia , malam pula , sebelum tidur , dia nyanyikan aku lagu:face42:, zikir and ngaji . aku sayang sangat2 kat dia ... sayang bangatttt .. hehehehe :face64:.
i:67:you

No comments:

Post a Comment

COPY RIGHT by DAYAH