I made this widget at MyFlashFetish.com.

17/02/2012

Assalammualaikum


hurmmmm ... :023: aku tak sangka hari ini jadi balik kejadian itu , aku dah puas mencuba untuk cool :003:kalau apa2 masalah yang datang tapi hampeh:098::014:. malam itu ,aku dah bagitau yang aku ni dah ngantok tapi dia tetap suruh tahan mata:021:. Mana lah aku dapat tahan mata ini . macam biasa , tahan punya tahan , akhirnya aku tewas juga , aku terlelap:116: juga . aku da tak boleh tahan mata ini . ahhh .. timbulla 1 lagi masalah, bukan aku tak bagitau . dia mula la buat hal .. heee .. nasib baik la aku sayang :062:kan dia nii .. sabar jela .. haaa, da tido:116: , manalah kita tahukan apa yang terjadi time2 kita tido :116:kan ? aku terjaga dalam pukul 5 lebih . aku terus cari handphone aku:029: . aku tengok-tengok jerk , Ya Allah , kenapa la jadi cam ni ?? 77 misscall and dengan mesej yang membuat aku risau , dia sakit:003: balik , tangan, badan dia kebas2 . kebetulan dia tengah bawa kereta . ish :098: dia niiiiii ....... selepas itu , abah dia ada mesej aku , abah dia suruh aku pujuk dia sebab dia tak akan pergi ke hospital . dia kata selagiaku tak call dia, dia tak nak pergi ke hospital . tapi mana lah aku sedar time tu . aku tengah syok2 tidur :116:.
"abang, maafkan sayang , kehadiran sayang banyak menyusahkan abang "
. Selepas terjaga macam biasa aku akan tidur:116: balik , tapi ini aku tak boleh tidur sebab aku pikir kan dia . dalam fikiran aku ini cuma ada dia jer . aku call dia tak henti2 tapi dia tak angkat , maybe dia maybe dia kat hospital . apelah terjadi kat dia ? kat dia mana sekarang ? Arggggghhhhhhhhhhhhhhh:098::098::098::098: kusut la :098: aku rasa aku macam nak undur diri jerk dalam hidup dia . aku sayang :062:kan dia , aku tak sanggup tengok dia sakit lagi . aiiiiiiii .... :005: aku da buntu , aku rasa jalan terbaik , aku kongsi masalah kat ibu . ibu terkejut aku cerita tentang sakit dia tu . ibu nasihat kan aku dan ibu suruh aku pergi ambil wuduk n solat subuh . aku solat tapi hati ini sedih sangattttttt :005: waaaaaaaaaa~ last-last aku ambil keputusan aku nak call:029: mak dia , nak tahu samaada dia oke or tak . hurmmm .. takut menganggu pulak . aiiii ... serba salah jadinya . tak pe la , aku call :029: mak dia pukul 7 stengah nanti tapi kalau korang nak tahu , hehe . tak sampai pun pukul 7 setengah , aku dah call :029: . hehe :009: . risau la weyh , risau sangat2 . huh! nasib baik mak dia angkat panggilan , kalau korang nak tahu hati ini dah berdebar2:014: , tergagap aku cakap dengan mak dia , heee nak kena jaga hati mak dia . sebab dia ni anak kesayangan mak dia . huh :098: tapi mak dia cakap, dia tak ada apa2 , dia ok ok jerk . alhamdulillah , :016: lega hati ini , baru senang hati . haaaa . kalau korang nak tahu pasal dia ini juga aku terpaksa ambil cuti . tak boleh nak pergi kerja kalau macam ni . sayang:062: sangat2 . hati aku pun da senang :022: , tak lama kemudian , dia call :029:aku , dia terjaga masa aku call:029: mak dia . Aku akan cuba berubah . aku JANJI , aku tak nak tengok dia sakit2:003: . bukan itu aku nak . Selepas dia call :029: , aku terus sarapan :042:, huu tiba2 perut ini berdendang sayang :068:pulak . hahaha:010: . lapar pula lepas aku dengar suara dia . hehe . baru jer aku nak makan , handphone:029: aku berbunyi pula , sapa la yang call pula ni . potong stim betulla , aku tengok no.011 , aku fikir kan ayie tapi mak dia . aduh aii , apa mak dia nak cakap ni . berdebar2 hati ini , blurr . hehe . hurmm . mad dia bagitau, mak dia tak suka dengan cara kami , mak dia tak nak masuk campur lagi urusan kami , mak dia kata if dia sakit , mak dia tak nak bagitau aku lagi . itu hal aku dengan dia . and macam2 lagi la . arggghhhhhhhhhhh:098::098: sedih nyaaaaaaaa:098::098:
"YA, ALLAH , napalah begitu banyak dugaan yang kau beri kepada aku ini"

walaupun aku tak nanges tapi dalam hati ini dah cukup lebat bagi aku :005:. aku sayang:062:kan mak dia , aku dah anggap mak dia macam mak aku sendiri . aku tak boleh teruskn macam ini demi dia . aku tak nak kerana ini dia tersekat . aku tak nak bagitau dia pun hal ini , ikutkan hati , memang aku nak bagitau tapi aku fikir2 kan aku tak nak panjang2 kan hal lagi . aku sayangkan dia . aku tak nak dia sakit lagi :003:. aku telan la benda ini sediri:023: . aku fikir2 aku kena usaha ambil hati mak dia juga:098: aku tak nak jadi macam ex aku dulu . hhurmmm . ibu aku cakap
" orang yang banyak bersabar adalah orang yang berjaya "
thanks ibu.
" klong bersyukur sangat ibu adalah ibu kandung klong , klong sayang ibu sangat2:062: "
kalau korang nak tahu aku dengan dia tiap2 hari mahu jumpe , tak jumpe , sakit jiwa kitaorang . hehe . masa kami jumpe la kami bincang masalah kami tapi aku tak akan sesekali sebut hal tu . aku cuma uji dia jerk , kalau korang nak tahu , aku ni suka menguji pasangan aku . samaada dia benar2 sayang kan aku kew or x , sebab aku tak nak perasan sendiri . hehe . tapi aku percaya dia memang sayang kan aku. dia jaga aku dengan baik sekali . aku sayang dia sangat2 .
" abang jang risau ye? sayang tak kan tinggalkan abang walaupun sebesar mana masalah yang datang ."

i:062: you So muCh:098::008:

COPY RIGHT by DAYAH