I made this widget at MyFlashFetish.com.

15/02/2012

Assalammualaikum ...

Semalam , hari yang membahagiakan , tapi pagi-pagi tadi , aku liat sangat nak bangun .. betul2 mengantuk , hari itu aku :027: dapat nak tidur:116: , risau kan tunang aku itu , tiba-tiba kene strok . Dia memang ada strok tapi dah 5 tahun dah tak kena . aku tunggu dia sampai dia pulih semula . Alhamdulillah, aku bersyukur sangat-sangat dia dah pulih . selepas aku dapat dengar suara dia , aku terus terlelap , dah :027: dapat nak tahan kan mata aku ini .
"Sorry ye abang , sayang terlelap :116:, :027: tahan mengantuk lah abang . sorry yerrr "
pukul berapa aku bangun dari tidur ? pukul 06 lebih kowttt . lambat gileeeewww :002: :098::098: nak gosok baju lagi , nasib baik aku :027: make up , :027: ada mood aku . aku :027: nak kehilangan dia .aku :062: kan dia sangat-sangat . Pukul 7 stngh aku pergi ke kerja , sampai pukul 7 lebih , nasib baik sempat . aku dah berazam , aku :027: nak datang lambat lagi . aku nak jadi pekerja yang baik . hehe:010: . mula-mula , aku rasa malas sangat nak pergi kerja tapi niat aku pergi kerja , aku nak minx tolong kak zura untuk jenguk tunang aku kat rumah . sebab aku nak tahu keadaan dia sekarang . dan aku rasa bersalah sangat . ini semua gara-gara aku dia kena strok . kalau aku :027: buat hal , dia :027: kena strok itu . fikir 2 3 kali kalau petang nanti dia :027: call :029: aku . aku datang rumah dia , aku :027: nak menyusahkan kakak aku yang tersayang ini . aku cuba call tunang aku , tapi :027: angkat , humm .... aku rasa aku :027: nak ganggu dia tidur:116: . kecian dia:012: . aku bagi dia rehat sepuas-puas nya . cian suami aku ini . setiap setengah jam aku call dia sekali jerk . aku kat office gelisah jerk . risau kan dia punya pasal . pukul 11 lebih baru dia call aku . hehe . alhamdulillah . aku berjanji , aku :027: kan buat lagi , aku :027: kan tengking-tengking dia lagi . aku :027: nak dia sakit:018: . aku dengan banyak lah berborak, aku nak jadi cool , relax . hehe. aku:027: sangka dia ini pegang pada janji dia . sebab apa aku cakap cam tu ? sebelum ini , dia pernah cakap , dia akan angkat aku waktu tengahari semalam. tapi kerana dia lambat bangun , dia akan angkat aku pukul 4 nanti . dia ajak aku teman dia jumpe customer dia . aiii .. kira aku ni da jadi PA dia la . haha . :010: semasa aku jumpa dia , aku banyak mengusik dia dan menasihat kan dia . haaa . . aku akan cuba jadi perempuan yang dia memerlukan sepanjang hayatnya dan aku akan cuba membahagiakan dia . :017: rupanya cam ini lah rasa cinta :062:kan ? untuk mengelak kan kami bergaduh lagi :013:, aku buat la list yang tidak suka, suka dn perlu perbaiki perangai itu . haha . best jugak buat macam ini . benda macam ini pun boleh jadikan 1 permainan tau untuk mengerat kan lagi hubungan itu . walaupun semalam , ayah aku buat perangai kat dia , :027:nak bersalam dengan tunang aku , elok duk bilik . terasa gile aku dengan sikap ayah aku ini . heeeee .. geram jerk . ape la salah tunang aku ini ?? tapi tunang aku :027: kisah pun tentang itu , walaupon dia cakap cam tu , aku tahu hati dia mesti terasa , dia memang seorang yang tabah .
" abang, percayalah sayang akan ingat janji kita sampai sayang mati . cuma abang jer betakhta aty sayang "
i :062: you ..

No comments:

Post a Comment

COPY RIGHT by DAYAH