I made this widget at MyFlashFetish.com.

akhirnya semua nya terbongkar...

salam sejahtera semua.. hye guys.. and salam perkenalan.. pada yang baru nak kenal2 siapa aku ini.. post aku yang lepas tentang hati aku terluka.. ni sambungan post itu.. aku sendiri keliru adakah dia cintakan aku atau tak.. biarpun melalui zahir airmata aku dah kering untuk semua ini tapi hanya dalam hati tidak pernah kering untuk menangis.. hanya Tuhan sahaja yang tahu .. aku dah syak dari dulu lagi.. aku dah nampak dia perubahan dia.. OMG! tapi aku pendam kan jerk.. yela aku tak ada bukti.. dia dah x caring aku seperti mana mula2 kahwin.. aku sakit or x, dia xpeduli.. dia asyik main sms.. handfon asyik silent.. dia dah tak nak ngam dengan aku.. dia pergi mana2 pergi sendiri.. dah tak nak bawa aku.. dia bawa pun dengan family dia.. jalan dah jarak jauh2 and kerap pergi kedai alasannya nak beli barang... wa~ banyak lagi.. aku kat rumah ni , dia ingat aku ni boneka.. aku pendam, pendam.. sejak itu jugak aku kerap bergaduh dan aku dapat alamat dia curangkan aku.. 1 day, dia masuk bilik, dia kunci bilik, cakap telefon.. aku pasang lah telinga.. wa~ bukan main slow lagi suara dia.. aku tak tahan lagi dah , aku ketuklah pintu bilik itu.. aku terdengar something.. time tu, jatung aku umpama berhenti sekejap.. " i love you" .. hati aku ini dah macam kena toreh2.. tapi nasib baik aku duduk rumah family dia.. time dia masuk toilet, aku cerita kat abah.. aku tak tahan, airmata aku mengalir.. dia keluar, dia terdengar aku menangis . dia terus memarahi aku.. memang dia terlepas cakap , " aku memang ada perempuan lain" pastu cepat2 dia putarkan balik, dia kata dia sengaja bergurau2 dengan aku.. gurau?? dia ingat aku ini bodoh kew pe?? aku dah dengar lama.. dia kalau boleh, dia nak tutup kesalahan dia.. dia still xnak mengaku.. yela.. sedang mabuk bercinta katakan.. aku cakap dengan jika dia menduakan aku, dia lepaskan aku.. dia pun sebut perkataan itu.. besok hari itu, dia memang mesra dengan aku tapi aku anak mata dia.. xikhlas! dia still buat benda yang sama.. maybe dia lupa perkataan dia sebut itu.. aku ingatkan dia balik.. dia terkedu.. semasa aku tengah masak2 .. dia sedang berbincang dengan keluarga dia.. aku cakap cam tu, senang aku nak tengok kejujuran dia.. dia ajak aku berbincang.. dia kata dia memang ada perempuan lain tapi kawan jerk.. haaa.. look .. terbukti dia ini jenis macamana?? aku diam kan lagi, dia kata, statement aku ini menunjukkan banyak.. dia kata " kalau dia ada perempuan lain, dia akan lepaskan aku" what;s?!! kenapa lain pulak.. tak jujur lagi.. sebenarnya dia menduakan aku.. tapi dia nak tutup kesalahan dia.. dia cakap macam itu lah.. dia kata dia tahu dia silap, dia kata silap dia datang dari aku, katanya  statement aku dulu buat dia kecewa.. oik! cerita lama kowt.. masih tak nak ngaku salah sendiri.. tak apalah aku diam.. dia minta bagi peluang untuk dia perbaiki semua itu..  dia nak rujuk semula.. aku memang sayang kan dia.. tapi...

alamak.. aku banyak kerja nak buat.. sebentar lagi aku sambung k.. tunggu adakah aku terima dia balik atau tak.. 

No comments:

Post a Comment

COPY RIGHT by DAYAH